Yeni Şarkı Sözü

Sponsor

Breaking

9/06/2017

Grup Eylül - Potpori Şarkı Sözleri

Grup Eylül - Potpori Şarkı Sözleri

Erik dalı gevrekdir
Amanın basmaya gelmez
Haydii basmaya gelmez
Elin qızı nazikdir
Gavur qızı nazikdir
Amanın küsmeye gelmez
Haydi küsmeye gelmez

Amanın oynasın eller
Diller kaynasın diller
Eller ne derse desinler
O dillerini Yesinler


Erik dalı gevrekdir
Amanın eğmeğe gelmez
Elin qızı nazikdir
Gavur qızı nazikdir
Amanın değmeğe gelmez
Haydi değmeğe gelmez

Amanın oynasın eller
Diller kaynasın diller
Eller ne derse desinler
O dillerini Yesinler


Karanlık köyünüze çökmüşken
Evlerin ışıklrı yanmışken
Saatler akşam beşi bulmuşken
Bakışın aklımı almışken
Haça kız çay başında işin ne
Ağlarsın gözündeki yaş ile
Al mendil sil gözünün yaşını
Ne olur bir kere de sevdim de

Dünya dönüyor hem de durmadan
Kapanacak gözlerim murad almadan
Ahtım var benim o nazlı yardan
Canım verib alırım gözüm kırpmadan
Bir sağa bakın bir sola bakın
Kimsecikler olmasın yarime yakin
Yarin aşkın döndüm şaşkına
Döndüm saşkana
Gelinde kurtarın Allah aşkına

Hacılara hocalara ebelere bebelere
Baston çeken dedelere
Faytonçuya komyoncuya kemancıya
Kebabçaya ebelere bebelere
Nerde kaldı dedelere
Kavuşmuyor düymeler koçum

Kimse sual etmesin bendeki haldan
Anlayasa idi beni severdi candan



Ahtım var benim o nazlı yardan
Canım verib alırım gözüm kırpmadan
Bir sağa bakın bir sola bakın
Kimsecikler olmasın yarime yakin
Yarin aşkın döndüm şaşkına
Döndüm saşkana
Gelinde kurtarın Allah aşkına


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder